torsdag 26 november 2009

Hektiskt

Har för engångskull haft en riktigt händelserik dag i mitt arbetslösa liv! Började med att farfar kom och skulle ha hjälp med sin dator. Behövde bara lägga mina magiska händer på den så funkade det, hehe. Sen fortsatte jag hjälpa tilla att rensa hemma i röriga köket innan jag körde in till biblan. Där stressade jag mig igenom krångliga formulär och bokade möte till amerikanska ambassaden. Efter detta träffade jag Boking, vi kollade runt på stan, åt massa mat och tog det väldigt lugnt. Sen drog jag vidare till Rohde en stund, han har äntligen satt igång med körkortet så han behövde låna lite böcker och sådär. När jag tillslut körde hem var jag astrött och tänkte mig en lugn stund innan läggdags. Men ack så fel jag hade. In ramlar sms om utgång och trots mitt beslutsamma nej, så satt jag ändå på km en timme senare. Kunde ju varit lite mer fartfyllt, men den där frisörJonas är en himla rolig prick när han vill. Nu är jag i alla fall hemma och eftersom jag vet att alla kommer bry sig så fruktansvärt mycket om hur min dag sett ut kan jag lugnt somna in ;) Godnatt.

Inga kommentarer: