söndag 10 januari 2010

På återseende :)

Oj, kom på att jag ska byta blogg nu. Så detta blir det sista inlägget här. Vet inte när jag sätter igång med den andra, men ska försöka hinna skriva lite innan jag är på plats i staterna. Tänkte förklara läget men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner så mycket. Är självklart exalterad och det kommer bli så himla kul! Samtidigt finns det några personer i denna staden som jag verkligen kommer sakna och det är inte helt lätt att säga hej då.. Har tvingat bort tårarna hela dagen men tvivlar på att det kommer gå imorgon. Om någon timme åker jag, mamma och pappa till Skåne och tillbringar natten där. Lämnar Sverige 10.20 imorgon. Aja, resten kan jag ta senare. Nu ska jag umgås med min lillasyster.

HÄR kommer jag skriva i fortsättningen. Hej TJA haha fint.

2 kommentarer:

Tysk-Olle sa...

du kommer bli saknad från ställen än från svealand <3

emilia sa...

du är ju saknad alla redan <3