lördag 9 januari 2010

The Time Of My Life

TACK för igår mina underbara vänner. Jag hade verkligen jätteroligt! När man är så dålig på att planera som jag är det tur att man har snälla kompisar som hjälper till med allt. Ni är guld värda! Fick jättefina presenter och brev som jag sitter och spanar på nu. Avskedsfesten som hölls här hemma var toppen, härliga människor och bra stämning. Palace var väl lite sådär, folktomt och så var min mage inte särskilt glad. Vakterna var inte heller så glada, förutom den sköna utanför. Men det gjorde inte så mycket, träffade ju min prins. Vi åkte hem rätt tidigt, på grund av vissa omständigheter, heh. Mycket mys och allt det där, men roligaste var i morse! Han låg och sov och så börjar han andas fortare och fortare. Jag blev helt orolig och så jävla rädd när han plötsligt spärrar upp ögonen och skriker "RAOWR". (en stor katt hoppade på honom i drömmen tydligen..) Har hur som helst skrattat åt det hela dagen, haha. Sammanfattningsvis: Fantastiskt!

Min man! eller Albin om man så vill

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas ni hade det toppen ute sen:) Sorry att det blev som det blev, jag hatar att åka buss när jag har druckit:P Jag kommer sakna dig vännen. Kom hem igen:(

Glöm inte blogga iaf så jag vet hur du har det<3