torsdag 7 maj 2009

Hey ya

Igår var det mysonsdag igen. Lite förfest med fyra goa tjejer från helt olika umgängen, underbart! KM var väldigt trevligt, sjukt mycket folk och bra stämning efter FF's vinst och Barca som tog sig till final. Gutt. När stället stängde drog vi helt oplanerat vidare till Bistro och tog oss in gratis tack vare Fannie. "Hej, är det du som är Diego..?" Sen shakade vi loss och hua vad roligt jag hade. Sprang runt med min feta väska på armen ända tills två killar kom fram och frågade om jag hade tänkt flytta.. haha! Crashade i Sofies säng och klev upp själv imorse med en rungande huvudvärk.. Dagen har varit aslång med en massa(!!) bussåkande. Nu är jag helt slut men har plugg så jag skulle kunna sitta tills på lördag. Men.. jag "går ju natur" ehe. Här kommer även bilderna från Bistro i lördags, undra hur många jag var med på igår......


Tja tja tjena tjena på dig mittbenabena (8)

1 kommentar:

madeleine sa...

jisses vad bränd malin är! vad hade hon egentligen gjort?! :D