torsdag 28 maj 2009

Summan av kardemumman

Oj, nu har jag inte skrivit på en vecka! Denna torsdagen har jag varken bakisfylla eller ångest. Vilket är bra! Däremot är jag minst lika trött som förra veckan.. Jag har haft fullt upp nästan hela tiden och tänkte göra en sammanfattning.

Helgen var relativt lugn och det blev kvalitetstid med mina två familjer. Söndagen innebar BAL!! Ellen på frisör fixade min frisyr och den var to die for, Tack! Dagen var den bästa på länge, log tills käkarna ömmade i stadsparken, stekte i solen tills armarna blev röda på krögers och dansade tills fötterna blödde på stufvenäs. Perfekt helt enkelt!

Jag och Foppa matchade finfint!
Fler bilder kommer snart på facebook..

Måndagen var ganska seg med plugg osv.. Tisdagen däremot spenderades (efter lite missöden, he he) på skyttis. Skulle träffa min bittra vän Viktor som inte kunde spela. Frej hängde på, liksom Anders, som gick igenom alla killar i hans klass (bygg!) Inte helt fel kväll med andra ord!

Igår var det CL final som avnjöts på O'learys. Rätt lag vann, såklart! Blev dock tidig hemfärd, dissade Torsås igen, ha! Idag har det varit fett onödig dag i skolan och sen städning på det. Kul

Inga kommentarer: