söndag 3 maj 2009

Vem vågar tro på evig kärlek

Tänkte väntat med detta inlägget tills jag fått bilderna från Jimmy men kom på att 1, det kan ta sjukt lång tid och 2, dom kan vara sjukt fula och då har jag väntat i onödan. Så, nu kör vi. "40"årsfest för Alex och Viktor igår. Underbara killar alltså, man måste gilla dom! Jag gör det i alla fall, massor. Sen hängde jag på Snöbergarna mfl. till Bistro. Satt och pratade med två killar på uteserveringen. Dom började prata om sina flickvänner och det dom sa fick mig att börja tro på kärleken igen. Jag blev så lycklig att jag bara satt och log under hela samtalet. Det finns riktiga, icke otrogna, snälla och roliga killar i Kalmar. Halleluja! Nu var ju just dom här två upptagna då, men det finns ändå hopp! Wooh.
Måste bara tillägga att musiken var toppen på Bistro, ta i trä.

2 kommentarer:

Björre sa...

vilka va dessa? :O dom enda två i kalmar(?)!

Annie sa...

Killarna som är änglar är få, men de finns. Har mött båda änglar och djävular, mest utav den negativa sorten dock...

Och det jag egentligen skulle säga var; Har jag inte lyckats övertyga dig om att det alltid är super duper bra musik på bistro?! :O Galet!