fredag 28 augusti 2009

Diss

Inget gör mig argare än när någon eller något gör att min planering förstörs. Haha, jag får verkligen damp och blir skitstressad fast jag egentligen (oftast) inte behöver. Nu är det mamma som har glömt (totalt struntat i?) att köpa allt jag behöver ha idag. Så nu måsta jag cykla till närmaste affär (vi är inte precis grannar..) och köpa allt själv. Och sen stressa som en galning och detta på tom mage eftersom vi inte har någon mat. TACK mamma. Dagens fetingdiss går till dig. Det känns dock lite bättre nu när jag ringt och skällt ut henne, för nu kommer hon vara jättesnäll hela dagen! Nu måste jag kila som sagt, ikväll blir det "fäscht" ;)

Haha, fan vad jag lät som årets mest bortskämda fjortisbloggare nu.

4 kommentarer:

Pontus sa...

Finns bara ett ord:D:D:D:


ÄGD!

emilia sa...

TÅRD! ägd är vad du blir ikväll när jag berättar för vakterna hur gammal du är..

Olivia sa...

*THÅRD
H:et är väldans viktigt!!

emilia sa...

sry olivia.. :)