måndag 24 augusti 2009

Weekend

Cha chaa! Händelserik helg kan man väl säga. I fredags var det vallen som slog förra veckans och det är banne mig inte dåligt! Känns väldigt skönt att jag har vänner som ställer upp mot dumma pojkar ;) Tillomed bussresan hem var en femtoastare.

I lördags hjälpte jag Eddy att köp presenter till Filippa som fyller år idag, grattis! :) Han verkade trivas bra inne på gina.. Sen fick jag med mig en pojk hem till gödselbyn! Vi blev terrade av min dampiga lillasyster, lagade mat och kollade bra film. Sen sov vi aslänge och igår blev det en liten promis i Hagby centrum. När vi tagit oss in till staden igen var det dags för bio med Frej, Sommaren med Göran. Sjukt rolig, se den! Riktigt fin helg alltså och nu ska jag till pappsen. Great.

1 kommentar:

Nina sa...

Ja jag hade det toppenkul:D

Jag vill verkligen se den filmen! Den verkar suverän;D

Snygg design babe;)