tisdag 18 augusti 2009

Update, wooh.

Så, äntligen lite dötid när jag inte är astrött. Saker som hänt i mitt extemt händelserika liv:

Var på stan med Nina i torsdags, som köpte något i alla affärer vi gick in i. Själv hittade jag den perfekta klänningen i den sista vi besökte. I fredags begav jag mig till Sanna för vi hade massor att fixa inför hennes avskedsfest som hölls på kvällen. Och vilken kväll det blev! 14 underbara tjejer och så fick jag kungen vid min sida, bögen Bagge. Bästa förfesten på länge och sen blev det taxi in till vallen som också var grrrymt.


I lördags åkte jag in till stan för att träffa Olivia. Pontus och Jacob gjorde oss sällis och kvällen slutade i Hannes källare. Alla var sjukt sega och trötta, vilket kanske är förståeligt.. På natten kunde jag trots denna trötthet inte sova utan mina ögonlock stängdes inte igen förrän halv sju, det sög. Dagen efter sa jag hejdå till Sanna och efter en liten fika på långviken med brudarna åkte jag till Rudedammsgatan och chillade med en skön kille ;)

Nu är vi framme vid gårdagen och då var det äntligen dags för den efterlängtade båtfärden. Så efter ytterligare en sväng till stan (typ stadsbo nu) med min Mahjs begav vi oss till stensö. Pontus var grym på det där med båten, vilket man inte kan säga om de andra killarna... haha sämst! Riktigt kul var det hur som helst. Vi chillade upp värsta generalbrasan och dunkade massa korvar. Det måste göras om helt klart! Nästa gång får vi ju dra en övernattning i hyddorna med ;) Och komma ihåg ketchup..


Ikväll kilar jag nog tillbaka till den där Rudedammen och kollar läget, men först en dusch, inte lukta usch osv. Heheee

(om man skulle lägga ner det här? haha)

5 kommentarer:

Pontus sa...

haha:D (Y) Skulel filmats när vi kom in med båten XD Riktigt jävla kul:D! Haha, Nu ska jag ner och kolla på när rudemannen och co spelar fotboll;);)

Mange<3 eller?

Olivia sa...

ojoj sicken update (observera DATE hahah) ;) ;) "de e okej" för bra va det! speciellt vässandet av grillpinnar :D

emilia sa...

HAHA, så dåligt! "jag glömde repet.." Mange <3 lätttt

jajaja, tälja då föfaan ;)

Pontus sa...

haha, Oliven kirrar ordvitsen;);):D

Oliven sa...

aaalltid :D