fredag 31 oktober 2008

Fast

För första gången i mitt liv har jag "utegångsförbud". Inte för att jag gjort något varken coolt eller hemskt. Nej, jag har helt enkelt fortfarande ont, och måste alltså vila. Fattar ni hur ägd jag är av min mamma eller? Suger. Jag hade i alla fall riktigt kul i onsdags! Kollade lite på tjejernas rugbyträning, ser bra ut faktiskt. Sen blev det en hel del gående och en hel del skratt! Träffade riktigt goa människor utanför. Ett par vantar så hade kvällen varit perfa. För kallt var det. Som fan. Ikväll får jag göra som igår och chilla sönder. Idol ju, kan bli kul att se, hejar lätt på hon den söta.. Alice. Ja, hon är bra, men verkar också vara en sån som inte vågar säga emot. Lär ju bli uppäten av skivbolagen sen. Verkligen synd. Blir att peppa lite inför imorgon med, fest i Nabben! Om jag hittar sovplats.. får snacka med Fältan. Aja, ha det fiiiint allihoparna

Inga kommentarer: