onsdag 22 oktober 2008

(S)taggigt

Trots en del huvudvärk i morse, kom jag iväg till skolan. Några panodil senare hade jag också genomlidit en lektion teckenspråk, med inte allt för smarta människor, samt en urtrist kemilektion. När jag även ätit två bastanta mål mat, begav jag mig mot resurs för att hämta J. Då får jag syn på två vilsa staggninster, som jag lotsar till "caffan". Elin och Senada blev lite besvikna i brist på snygga byggkillar, så de vandrade snart tillbaka till äckelskolan. Sedan blev det möte med Ann som ääälskar våra armband. Yes. Mvg på den tjejer, nu jobbar vi på med försäljningen bara! Blev ett besök på stagg, i väntan på Hultan. Träffade bra människor, trots platsen vi var på.. Sedan Stadium, där min beslutsångest inte direkt minskades. Tvärtom. Fan. Ska bestämma mig tills imorgon. Hjälp? På bussen hem hamnade jag bredvid en staggnist till, Jessica. Länge sen vi snackade så det var gutt. Sen glömde chauffören att stanna bussen där hon skulle av, precis efter vi pratat om hur pinsamt det kan va. "Skönt att vi var två" haha.

Inga kommentarer: