tisdag 21 oktober 2008

Sjuk

Inte lika roligt som förr. När man kunde sitta hela dagen framför tv:n och bara gotta sig i gamla värdelösa serier som våra bästa år och glamour, om inte dessa krockade vill säga! Jag har inte alls samma ro att sitta still på samma ställe längre. Vill bara ututut, bara för man vet att man inte får.. Är så rastlös att jag funderar på att följa med till stallet ikväll. Dom klagar ju på att det blir så sällan. Men vem kan seriöst tycka det är kul att mocka skit i en box och sopa en gång som aldrig blir ren ändå? Nej, inget för mig helt enkelt.

Idag skrev jag ialla fall prov. Som jag har fasat för detta fysikprov! Och så gick det som förväntat med. Hejhopp, emilias första ig på lars kagg väntar. Starkt jobbat. Skyller på att jag är sjuk, har inte haft varken orken eller fokus till att plugga. Men när har man det, egentligen? Åkte hem vid tio och såg ett nytt one tree hill avsnitt och lite.. ja.. våra bästa år, såklart! Sen somnade jag in en stund i vår underbara skinnsoffa och nu har jag som sagt tråkigt. Men har inte sett de två senaste gossip girl avsnitten, så det får bli kvällens räddning. Perfekt!

Inga kommentarer: