fredag 21 november 2008

"ta en bira" in my ass

Ha ha ha, jag skrattar högt på igår. Så jävla sämst. För att undvika ryktesspridning kan jag ju förklara läget: Vi i klacken hade bestämt oss för att ha en liten förfest innan köningen, eftersom vi inte lärt känna varandra så väl än. På något sätt kom alkohol på tal och vi bestämde oss för att dricka måttligt, så vi inte skulle skämma ut oss inför de som köade. Så det blev fest hos Annie, sjukt kul, alla är så himla goa verkligen! Men så tog vi oss i alla fall till kagg på lite olika sätt och samlades inomhus. Där blir vi utskällda som satan för att vi har druckit. Och visst, två av oss skulle gå hem, helt rätt. Men icke, ALLA som tagit en droppe alkohol var tvungna att lämna Kagg. Trots att flera i Kåren Visste att vi skulle ha fest både innan och efter köningen. Lite lätt irriterande! Speciellt när "vissa" som inte har med saken att göra lägger sig i. Kvinnan var nog halva Kaggs hatobjekt den kvällen.. Dessutom var resten av oss knappast fulla, utan visste precis vad vi gjorde. Bitter stämning och mest en maktkamp mellan kåren och klacken.. Töntigt.

Jag stannar i alla fall och senare kollar jag in Stagg när de kommer. Roligaste på kvällen var när hälften av dom kom tillbaka och glodde, hahahaha ägda. Efter det beger jag mig mot oxhagen för att hitta vår efterfest som tydligen spårat ut lite. Men med mitt lokalsinne samt Annies oförmåga att sätta på sin mobil gick det åt helvete. Så jag fick gå tillbaka igen. Träffade några i goa gubbs inne på Kagg och vi satt och pratade en hel del. Sen blev jag utslängd igen, men gubbarna hängde med mig och vi satte oss i brassestolar med Eddys filt. Stämningen i kön var totalt död i avsaknad av klacken, synd! Jag hade däremot rätt trevligt, sjukt kallt om fötterna bara! Vid halv ett ungefär så släpptes biljetterna och när William fått sin kunde vi Äntligen åka hem till Olivia och sova. I fyra timmar i alla fall.. Man var lite trött idag, jag måste varit sjuuukt bakis eller vad tror ni?

Inga kommentarer: