fredag 28 november 2008

Rugbydagen

09.00 Började fixa i sporthallen, tejpade, tejpade, tejpade oooch bar en massa heavy stuff. Vaktisen blev imponerad, yes!
11.00 Äta mat och köpa vatten o grejer på maxi. Sen fixade jag frisyen (som ändå var helt förstörd efter en timme ungefär)
13.00 Ställde iordning bord och stolar, hämtade tröjor och matchblad mm. Bytte om och gjorde oss redo.
14.30 De första biljetterna släpps, jag hade hand om bygg/teknik/el och det gick sjukt fort. Bra jobbat av oss ju.
15.30 Sprang till Sporthallen och satte igång hejandet, skrikandet och springandet. Redan då var jag helt slut. Men kul var det.
16.00 Intågen. Bådas var kassa. Staggs var segt och vårt hörde man inte ens. Uh så dåligt.
17.00-21.20 (typ) MATCH, up och ner för den där jävla sargen. Stackars killar som hela tiden blev hoppade på. Förlåt! Sen var det bara till att skrika och försöka få den där jävla vänsterläktaren att röra på sig, sjukt sega! Varför gå på rugbyn om man bara ska sitta där och glo med armarna i kors liksom. Nej, dåligt!
21.30 Städa satan, bort med all tejp som fanns precis överallt. Fyfan.
21.50 Gå fort som en antilop bort till maxi och hämta drickan innan dom stängde!
22.10 Städa lite till och stressa runt i sporthallen och på kagg. Fick sitta där ett tag eftersom accesen till Kåren strulade. Skit! Men åt min mat: två sånnadär mini-chipspåsar. Perfekt?
23.20 Sofie (grattis till körkortet sötnos) skjutsade hem mig och Martina så vi kunde byta om och fixa håret
23.45 (!) Sofie hämtade oss igen och vi lämnade väskor i lokalen
00.10 Swinget på sandra, träffade många härliga människor. Men tyvärr hjälpte inte det, utan det var ganska så jätte segt!
01.45 Gick till lokalen med Frida, trevlig pratstund ju. Sen var det feeeest! Goa människor, bland annat Adam Tensta, så gutttt. Sen blev det dans och tröjor åkte av och tappades bort till höger och vänster. Källén lyckades på något sätt somna i tinnitusljudet, sjukt! Riktigt trevligt var det i alla fall. Kanske något segt när vi upptäckte att Emma vandrat hem och alla hade planerat att sova hos henne. Det var bara att vänta på bussen hem!
06.55 Bussfärd, chauffören väckte mig i Ljungbyholm. Jag hade väl hamnat i Söderåkra annars. Herregud!!!

Inga kommentarer: