söndag 30 november 2008

USA

Underbar dag igår. Jag och Sanna tog bilen klockan tolv och begav oss mot Växjö. Min mun gick i ett och Sanna fick inte in många synpunkter i det jag sa. När vi kommit fram och efter att Sanna sprungit runt som en dåre (hur långt bort som helst, letandes efter en parkeringsautomat) medan jag (som såg att den stod mitt på refugen) satt ihjälskrattandes i bilen, så var det dags för intervjun. Tjejen var typ 20 år och så himla snäll, allting gick tiptop och var jättekul. Så efter mötet var vi helt uppspelta och diskuterade och planerade. Efter en runda på stan åkte vi hem till lilla Kalmar igen. Vi fortsatte prata, prata och prata, både på bilresan och över en timme när vi kommit fram. Sjukt bra dag och jag är glad att jag har dig Sanna, och att vi kan lita på varandra. Det gäller inte många här i Kalmar, de flesta snackar skit. Ska bli skönt att komma härifrån, till soliga Kalifornien. Åh, så braaa!

Inga kommentarer: