lördag 22 november 2008

Saturdaaay wait!

Sitter här framför datorn och får Majas fredagskväll berättad för mig, full av minnesluckor. Jag får abstinens och längtar så jag kan dö till torsdag nu! Blev bjuden till Danne i kväll och Simon lackar ur för jag inte kommer. Men! Jag har faktiskt lovat att skärpa mig nu. Fest en kväll i veckan räcker, ett tag i alla fall. Tills jag fått koll på lite saker.. Har umgåtts med familj och hagbymänniskor i kväll. Spelat chicago, druckit gott och ätit de obligaoriska chipsen. Oj, så vuxet det kändes att sitta där. Tills Henke sa åt mig att sticka till stan och festa lite istället som jag brukar. "vad fan gör du hemma en lördagkväll egentligen?" Jaha, så uppskattad var jag.. Stolt storasyster är jag i alla fall. Felix och hans lag kom på andra plats i Jul Kul idag. Han går runt med sin medalj och bara ler. Så lycklig. Jag förstår honom, för ett par år sen var dom SÄMST! De hade inte ett rätt och förlorade tvåsiffrigt, stackarna. Men nu jäklar är dom på gång, bra kämpat älsklings Flix!

Inga kommentarer: