tisdag 16 december 2008

BrunettMillis

Det var jordbävning i morse, hela sängen skakade! Sen missade jag bussen. På tal om jordbävning så kan man se på soltemplarordens domedag som det. Eller var det Soltempelriddarna? Inte många rätt på redovisningen idag nej, mer skratt än prat. Fysikprovet gick ju fint med. Men nu är det jullov, äntligen. Det blir fika med brightheadsen på teckenspråket imorgon, sen kemi och avslutning med kafélivet. Åh, Hultan. Där i mitten nånstans ska vi sälja armband i Cafeterian, jag lär ju dö av skam ungefär. Men det ska nog gå bra, jag "gillar ju cafeterian så mycket", heh. Kollade nyss blondinbellas videoblogg. Herregud, människan kan snacka. Hon måste prata mer än jag och då pratar jag ändå Mycket! Roligast i videorna är hennes pojkvän, Nils. Han bara går och ler och äter lite gratismat, verkar rätt soft. Aja, vet inte om det märks men min hjärna hänger verkligen inte med idag, så nu ska jag sova. Underbart. Efter att Billy Joel sjungit klart sin Uptowngirl. Yes

Inga kommentarer: