torsdag 25 december 2008

Här kommer det tomtar

Nej jag har inte dött (än så länge) men däremot har tangentbordet gjort det.. Så i väntan på ett nytt sådant, alternativt MIN EGEN DATOR får jag sitta här vid Felix julklapp. Det är problem med att installera msn dock? Verkar lösa sig nu.. Kan så länge kort beskriva min jul och det med ett ord: iPod. Guuud, den har varit min räddning! Suttit och överfört all musik på mammas dator och en massa roliga You Tube klipp (the best of ondskan ligger på förstaplats, hehehe). Fick ett Wii Fit i julklapp med, men resten av min familj har liksom tagit över det, när jag rymt till övervåningen med min nya vän. Orkar inte med den här sidan av släkten ibland.. Trots det har min jul varit över förväntningarna i år. Mormor har till och med lyckats vara riktigt trevlig, ibland. Trodde att jag skulle vara helt deppig för jag inte får gå ut ikväll, men har absolut ingen lust. Blivit alldeles för mycket de sista gångerna och blir det ingen fest med Danne och pojkarna imorgon, väntar jag nog till nyår. För då, ja då ska det verkligen festas! Nu vet jag till och med ungefär vart jag ska ta vägen och vad jag ska ha på mig, helt otroligt. Johanna och jag har lagt upp planerna fram tills dess och peppen börjar komma nu. Åh, fan vad fint!

Inga kommentarer: