onsdag 17 december 2008

Båtmän gillar bryggkaffe duvet

Vilken underbar dag, verkligen. Och jag är inte ironisk, för en gång skull. Jag vet inte varför dagen har varit så bra, eller varför jag är så glad. Men ja, skitsamma ärligt talat. En sak var i alla fall att jag fick pengarna tillbaka för mina skor som gått sönder efter två månader, snällt tycker jag. Så sen var jag och köpte ett par nya, skitbra! Sen har jag fallit pladask för osis, en sådär 50 år efter alla andra. Men jag trodde inte jag kunde ha det, ju. Nu är jag i alla fall på så bra humör så att jag som sagt bestämt mig för att festa imorgon och är helpepp, förfest och dricka fixat. Aldrig förr har Emilia varit ute i så god tid, "pass på" . Avslutnigen på kafélivet var toppen med, ohja. Satte mvg:t, no probs. Däremot sög vi på sista tävlingen, men de e okej, roligt var det i alla fall. Åh, jag kommer sakna det lite ju. För övrigt så har min blogg blivit sjukt tråkig. Men det har varit så mycket med allt nu så jag har inte riktigt varit med i matchen. Blir nog bättring. Eller blir det helt enkelt inte bättre än såhär. Synd för er.

Inga kommentarer: