lördag 26 december 2009

Juldagskvällen.. eller vafan

Igår blev det dags för en liten förfest hos Adam igen, alltid lika kul! Så med ett superbra humör, en cider i min hand och en Bjöersdorff åter vid min sida kunde inte livet vara bra mycket bättre. På Sandra hölls nästa fest, det var smockfullt och riktigt roligt. Var tvungen att ta mig en (eller tre för att vara exakt) svängom till Grönwalls, bugg var ju trots allt det enda rätta. Vid tolv, hör och häpna, ville prinsen åka hem. Så det blev lite farväl till höger och vänster sen hoppade vi in i taxin. Bra kväll, tycka om, ja.

mina fina
avslutar med denna..
Jonas: Åh Emilia äntligen, Robban har letat asmycket efter dig
Robert: Hehe nej det har jag ju INTE.
Jonas: Va, det sa du ju?
Robert (teaterviskning): Meeen, du kan ju inte säga det till henne!

Inga kommentarer: