söndag 20 december 2009

Living life on weekends

Om min fredag var grym, så var min lördag sjuk. Förfest med gulliga brudar hos Reneé och så långt var allt lugnt. Anna, full som en kastrull, skriker "DU LIGGER EFTER, SVEEEP" när jag kommer innanför dörren och på den vägen är det. Visade sig även att bror Swedberg med kompisar är väldigt trevliga.

Tog oss runt nio till bergalokalen, som inte var så tätbefolkat vid den tiden men vi underhöll oss (och alla andra) bra ändå. Stället fylldes på och jag hade riktigt roligt, förutom när det var min tur att ramla på rumpan och skämmas. Fick väl igen för att jag skrattade åt Maja.. Helt plötsligt var klockan två och jag satte mig i en taxi hem till herr Hagerth med några pojkar. Där satt jag mest och skrattade åt min röst som är helt förstörd. Nu kanske inte detta inlägget förklarade det sjuka i min kväll, lämnar det till er fantasi helt enkelt.

glad tjej 1, 2 och 3

2 kommentarer:

Therése sa...

Haha ush vilken hemsk bild!!

emilia sa...

Nej men verkligen inte! Asgullig :D