lördag 19 december 2009

Panik på palatset

Grym kväll igår. Grymt rolig, grymt konstig, grymt smickrande, grymt ond. Förfesten var superbra! Jag var dock fruktansvärt dålig på alla olika ölspel och då menar jag verkligen dålig. Orden som oftast kom från min mun var "va", "jag fattar inte" och "skit också, inte igen". Sen blev det brått, löpet till bussen för att mysa till det i kön. Palatset var också kanon till en början. Tills allt gick åt helvete. En ljusglimt i mörkret var dock när en asförbannad Maja med stora kliv går iväg och PANG sitter på rumpan. Hon blev ännu argare, skrek och hade sig. "Skratta inte då för helvete" men jag skrattar faktiskt fortfarande bara jag tänker på det. Riktigt sliten nu (folk blir alltid så generösa när det är halva priset) men ge mig några timmar så är jag på att igen. Ikväll beger jag mig nämligen åter till Lindsdal och vidare mot Berga. Hoppas det slutar lite bättre än igår.

adam och jag vi är goda vänner

Inga kommentarer: