torsdag 31 december 2009

Mitt år

Okej, jag har världens sämsta minne men ska försöka mig på det här.. Efter Nyår kommer en sammanfattning månad för månad men det hinns icke med nu.

Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag klarade mig i ett halvår utan inkomst, rätt bra jobbat. (haha jobbat.. ja)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften så jag slapp bryta dom
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, min kusin fick en liten flicka :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Min klasskompis lillasyster..
5. Vilka länder besökte du?
Spanien med mo, Danmark räknas inte va?
6. Är det något du saknar sen åren tillbaka som du vill ha år 2010?
Nja, inte direkt, är rätt nöjd ;)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
24 Maj, 8 Juni, 8-11 Juli, 14 Augusti
8. Vad var din största framgång 2009?
När jag matchade med familjen i USA och körkortet såklart! :)

9. Största misstaget?

Dom flesta av mina misstag har alla lett till något bra så inget.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Den där hostan i höstas var inte nådig och så dog min stortå på påskfesten..
11. Bästa köpet?
Ingen aning, vissa kläder typ.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Pinsamt nog utgångar..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket har gjort mig glad :) Ett sms i mitten av november till exempel
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
If it means a lot to you är min låt 2009, absolut
och! rap das armas ja
15. Var du mer glad eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?

Gladare! bara väldigt korta, intensiva depressioner sådär ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat!! Vet inte hur jag klarat mig..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mesat.. finns det ordet? varit mesig då
18. Hur tillbringade du julen?
Hos mammi, lugnt och tradigt.
19. Blev du kär i år?
Jaa och timingen är underbar
20. Hur många one night stands?
Är inte den som är den va..
21. Favoritprogram på TV?
Kollar aldrig på tv, det enda jag sett är väl Idol..
23. Bästa boken du läste i år?
Kommer ej ihåg.. Inte teoriboken i alla fall
24. Största musikaliska upptäkten?
Det måste väl nästan bli David Guetta
25. Något du önskade dig på din födelsedag och fick?
En rolig kväll :)
26. Något du önskade dig på din födelsedag men inte fick?
Önskade mig inte så mycket, så nej
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag söp järnet, skadade foten, skällde ut alla mina vänner, hittade några nya och hade så satans kul! :D
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Med risk för att tjata, ett jobb.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Klockren! Nej jag vet inte. Rätt tråkig eftersom jag vart fattig, hah
31. Vad fick dig att må bra?
Säger som förra året: Kärlek, vänner, alkohol.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Justin Bieber, vad är han? 96:a..? Hmm.. inte okej
33. Vem saknade du?
Sanna och Olivia mest
34. De bästa nya människorna du träffade?
Massa 92:or måste jag erkänna. Och prinsen såklart :)

(vet inte varför texten blev så skum)

4 kommentarer:

Pontus sa...

aaaaaw(A) du lärde känna mig iår(A) puss!! haha<3

emilia sa...

ja det var banne mig det bästa (aaa) hahaha, puss fyllespyan :D <3

arne hegerfors sa...

diggar 14 augusti

emilia sa...

jag diggar med dig då