torsdag 23 april 2009

DARLING

Hej sötnosar, I know you've missed me!

Jag måste tipsa om den roligaste bloggen någonsin. Dessie, en 14 årig tjej från Stockholm (såklart) som bloggar om hennes liv. Mest intressanta är att följa bråket med hennes "bästa vän" Paulina. Andra bra inslag är inläggen om hur otroligt snygg hon är och hur hon är sååå bäst och har sååå många läsare. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Den här bilden får mig att välja skratta, den översta tjejen ska föreställa hennes "bästis". Hur som helst, desireenilsson.blogg.se är addressen.

Puss raring! I love to be famous..

Glömde, här är Paows, haha

Updt. Nu har bloggen blivit avstängd, hahahaha!
(okej, jag saknar den faktiskt... fan)
Updt.2 Den är igång igen, jippieee :D

2 kommentarer:

Tjööörlan sa...

Jag kan som tur är inte kolla på hennes videor, men av inlägget om rosa läppglans så kan man nog dra slutsatsen att allt hon skriver är liknande.. själv föredrar jag grönt läppglans ;D

emilia sa...

Haha hon är min förebild, så sjukt intelligent ;)