söndag 12 april 2009

fortsättningen..

Nu när jag tänker efter var det väldigt kul igår. Förfesten hos Sunkan med 5 killar (tur jag fick med mig Sofie) och några grillbitar. Sen ytterligare en förfest hos Elvis, dit jag blev buren, där det dock blev lite knas och verkligen sämst musik spelades (tills jag bytte till det enda vettiga dom hade, Uggla) bland annat den här, som jag lyssnade på när jag var 10 och pinsamt nog kan utantill.

Anyway, vi tog bussen till Nabben på 18års fest där jag träffade massor av både gamla och nya ansikten. Mycket kul! Sen tog det slut helt plötsligt så jag och Sunk åkte tillbaka till Elvis. Jag somnade till sist i lillebror Benjamins säng och drack vatten till tusen. Konstig men bra kväll. Nu hoppas vi att fredagen blir minst lika bra minus krångel och sura människor.


Du och jag har ingenting
och vi kan inte knäcka varann

Vi måste inte hålla tankarna klara
Du och jag är inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
Jag kanske rent av behöver dig
Vännen

Inga kommentarer: