måndag 27 april 2009

Manic Monday

Idag har jag shoppat, på Lindex! En bolero, armband och ett pannband för 60 spänn. Där snackar vi fynda. Uppladdning till barnpassningen med massa korv, rekommenderar grillkryddan. Annars har jag levt med mobilen i handen från nio till sex då den dog av utmattning.. Och nu, fick jag ett till sms. Som gör att jag kokar av ilska. Fyfan för Kalmar och för fjortisarna här! Blir så tröööött. Ibland får man ju tuppjucket på den här stan

Fick se en del av våra extasensidor idag. Så sjukt klockrent! Har dock inte sett min kontaktannons men kan tänka mig att den inte blir mycket snällare än de andras.. "jag sköljer din gurka och du rör i min gryta" Om lite mer än en vecka är det dags, vad ska vi vara, brudar?

2 kommentarer:

BjörreBus sa...

vad vad vad? Har fjortistummen gjort ngt bääd elr? ;)

vi kan väl va avklädda, svarta gubbar med stora öron (eftersom vi måååååste bli bruna samtidgt) hahahhahha xD

emilia sa...

inte direkt, du får höra sen..
hahaha! så sant, så sant ;)