fredag 10 april 2009

Magic Easter Night

Kom nyss hem från Eddy, inte första gången jag lämnar hans hus skadad... Denna gången är det foten som är helt krossad. Någon idiot satte ett bord på min fot igår så nu är den helt blodig och äcklig. Och ont gör det, som fan! Kan inte ens gå. Plus att de nya skorna självklart gick sönder!

Men hade det inte varit för foten hade jag haft världens bästa kväll. Inleddes hos Celie där det blev en drink för mycket.. Kom in på logen i alla fall, och blev snabbt inslängd i garderoben och fick agera extrapersonal åt goa gubbsen, då vissa var cp och andra bara lata. Kaos var det och jackor både försvann och blev över. Själv ägde jag ju på det där! Sen ringde Viktor och jag hjälpte honom eftersom han inte kom in. Ibland blir man faktiskt grymt smart när man dricker! Så sen fick jag i alla fall dansa en stund. Annars blev det inte mycket av den varan tyvärr.

Efter ännu mer garderobskaos satte jag mig på en stol och ville bara gå (läs halta) hem, medan killarna städade. När jag suttit där i en evighet, frusit, klagat och fått Torsåserbjudande igen, var det äntligen dags. Eddy försökte bära mig men det gick ju sådär.. Jocke kom också efter ett tag, sen somnade jag med kläderna på. Imorse skulle de fortsätta städa så jag låg kvar några timmar till hos familjen urgullig. Nu mår jag illa, ska däcka i soffan framför något riktigt tråkigt. Bilder kommer nog nån gång i framtiden då jag glömde kameran hos Celie..

Inga kommentarer: