tisdag 7 april 2009

Nöjd

Solade bort hela förmiddagen med Jake och Jocke vilket var helt underbart! Vi pratade bland annat om vad som händer efter studenten och det är så läskigt.. Tänk om vi aldrig mer kommer träffas sen. Helt sjukt. Alla växer upp och blir gamla, tråkiga, flyttar och glömmer. Jag vill inte bli vuxen. Nu är det tio dagar kvar tills jag blir 18, men jag skulle ge vad som helst för att tiden bara ska stanna. Allt är så bra just nu, inte mycket jag vill ändra på. Nej, ge mig sjutton för alltid! ..och dom där röda skorna, jag bara SKA ha dom!

3 kommentarer:

maddelen sa...

jaså, nu passar det att vara 17? du har ju tjatat så om den här dagen i evigehter ;-)

Olle Bolle sa...

du skääämtar? klart man ska va 18, sen.... kan vi stanna tiden ;)

emilia sa...

haha okejokeej! vi gör som olle säger ;)