lördag 4 april 2009

Happy

Förlåt om jag tjatar meeen vad lycklig man blir av detta underbara vädret! Har legat ute i solen i flera timmar och den tar verkligen, härligt att få färg redan i april ju. Hoppas det håller i sig..

Bra kväll igår också. Vi hade dock lite problem med att hitta och ringde på fel dörr och sådär.. Själva festen gick i vågor, men jag hade faktiskt riktigt roligt tillslut. Staggdans, gitarr och en mild variant av dansk fästning med en massa killar som kittlade mig. Var dock nära att döda någon där ett tag, seriöst. Sjukt kittlig, hua. Hittade även sparade sms på någons mobil från ingen mindre än mig. Spännande. Vi fick skjuts av två killar till corner där vi mötte Kim och blev buren till stationen på hans rygg. Trevlig bussresa med, haha tausausare... Ikväll får vi se om jag orkar med att åka in till stan, annars blir det hemmakväll med grillning. Oh sommar!

"svenska pennor asså fyfan funkar ju inte"

Inga kommentarer: