måndag 20 april 2009

Friday

Okej, nu kanske det är dags att berätta om min efterlängtade dag! (ett år längre än alla andra) Efter glass och presenter på sängen, storhandling på Stinsen och tårtbak med älsklingsfrej kom folket till Bjursnäs. Det var underbart att ha alla människor hemma i ödemarken. Och sjukt fina och roliga presenter fick jag! (smycken, väskor, öl, partystubbe, chips, stört pinsam film mm.) Tacktacktack

Sedan begav vi oss in till stan, KM, som sög lite sådär men det var okej. Vi drog till Palace istället och där blev jag firad ännu mer, toppen! Sen då... så gick min fotjävel sönder igen och jag blev omplåstrad inne på toa. Grät sönder och hatade allt och alla. Ett par timmar där som jag inte riktigt kommer ihåg, hm. Plus lite onödiga sms osv. Men, man fyller ju bara 18 en gång! Lyckades glömma bort foten och träffade mina tipselit pojkar! För underbara helt enkelt. Så jag hängde med till "rsd"'s lägenhet där jag spenderade natten i en soffa.

Jag och Bratt missade bussen på morgonen så vi roade oss med att störa Simon och kolla på Världens bästa film, Lejonkungen. Sjukt pinsamt att visa sig ute sen med kortkort, klackar och trasiga strumbyxor. Men somsagt, 18... en gång... Jag är sjukt nöjd med dagen/kvällen/natten. Här är en av tröjorna jag fick (den andra var en hossmotröja, hahaha så RÄTT)

Inga kommentarer: