torsdag 25 juni 2009

En jävel på kärlek..

Efter halkan igår åkte jag och la mig på Majas trädgård i fyra timmar i väntan på att hon skulle komma hem. Sen färgade vi mitt hår! Japp, det var min "hemliga grej" och resultatet har jag delade känslor över. Det blev i alla fall utgång senare och jävlar vilken självförtroendekick! Haha. Komplimanger, sms och ett nummer, kanske borde vara nöjd med håret i alla fall.. Efter att allting stängt och vi sagt hej då till våra nya vänner från Lichtenstein hamnade vi hos Martin och drack öl till halv fem. Här är en gullig video på mina små vänner och deras fina sånginsats.



Maja och jag sov bort vår planerade solning i morse. För varmt var det, så på vägen hem svängde jag förbi min man (haha) Albin på ICA och köpte massa vatten. Sen åkte jag till papsen och städade järnet. Fick asgod mat som vanligt och till sist jorgdubbar och grädde, mums.

Inga kommentarer: