söndag 21 juni 2009

Köpingsvik

Igår var jag desto mer laddad och drog med mig Frida och Bella för att besöka Köping än gång till. I väntan på att solen skulle gå ner slog vi oss ner vid stranden. Folk kom förbi och pratade lite men jag kände mig lite seg, ända tills! jag köpte chips. Efter det blev jag galen, jag hade inte ens börjat äta dom förrän munnen satte igång. Vi hittade ett par killkompisar till mig och vi satte oss åter igen vid stranden. Ännu fler i killgänget kom förbi, mycket trevligt. Sen kom även Fridas ragg förbi, och Viktorgullet (haha) med rolig kompis. När chipsen tog slut drog jag och Bella på jakt efter fler. Hon var full och jag var hög på chipsen(?) sinnes. Bella frågade flera gånger om jag verkligen inte hade druckit nånting. Kanske borde dra ner på dedär.. eller INTE, ha!


Huja, vilka chips! "får man en tugga eller?"

Inga kommentarer: