tisdag 9 juni 2009

Lyckoinlägg

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeenteeeen. Fy fan vad jag är BRA !!! Har skrikit bort rösten och beviset finns på ett videoinlägg. Har dock inte bestämt mig för om jag ska våga visa det än, haha. Hade hur som helst så sjukt jävla kul igår. Helt sinnes! Trodde jag skulle vara ledsen men inte ett dugg. Det slog till och med balen! Galet bra. Och det bästa är: att det är bara måndag, vilket innebär: att vi har tisdag, onsdag och fredag kvar!! Studentmössan är på ända fram till lördag då den får den finaste platsen i mitt rum. Jag älskar den! Har en massa fina kort (hehe) funderar på att lägga ut dom här, för jag inbillar migsjälv att det inte är nån som läser min blogg. Då gör ju inte ett pinsamt kort eller två någon skillnad, eller hur.. Aja, ikväll är vi på att igen, see ya!


Ps. Nu är jag arbetslös... Ds.
Ps.2 Friej the tjej är fotograf, tack för presenterna älskling! Ds.2

4 kommentarer:

Pontus sa...

Alla som vill ha VIDEON kan adda mig på msn:D:D!!!!!!!!!!!!!

Fotografen sa...

du vet att du glömt nämna fotografens namn va? :(

emilia sa...

käften pontus.....

förlåt honey, kommer nu! :D

Frej the tjej sa...

vsg för presenterna älskade lille fis :]