torsdag 4 juni 2009

Student '09 pt.2

Kom på hur jag ska beskriva hur jag känner. Det är som att vara på världens underbaraste semester och veta att man snart ska åka hem. Jag samlar ihop gamla töntiga lappar med interna grejer vi skrivit på lektionerna istället för fina snäckor och hemska turistprylar som verkar så rätt just då. Den här resan kan jag aldrig göra igen, men om 20 år kan jag kolla på de töntiga lapparna, och jag kan bara hoppas att det känns rätt då också.


Nu låter ju allt så trist, man kan ju istället se det såhär: Dagens skolmat fisk i stim var inte så jävla gott. Over and out /Långskolk

3 kommentarer:

Björre sa...

Våra lappar slår alla världens finaste snäckor, förutom två snäckor: Nii! <3

emilia sa...

ni är mina snäckor :*

Nina sa...

Fatta att du går ut imorgon :D:D:D:D
Sen ska vi hem till dig och fira! Blir det vallen på kvällen sen eller drar du ut på onsdag istället?:P <3