lördag 6 juni 2009

"Jag måste ringa Carina"

Blev fin middag och hela faderullan med klassen igår. Maten var god och lekarna var roliga! Förlorade dock tävlingen "bästa ligget" men det är väl klart att Jakob skulle vinna... Eftersom min buss går så idiotiskt fick jag hänga med pojkarna på Corner, kändes som 17 all over. Vi hade även lite party i bilen, dunkdunk. Ikväll ska jag servera på Eddys pappas 50-års kalas! Ett lycka till lär behövas.. Avslutar med en video på megamackan. Jag vet inte hur man vrider på den så ni får göra det med huvudet. Han ska föreställa en dinosaurie i Juriasic Park ;)


4 kommentarer:

Sanna sa...

HAHA han är så lik en riktig T-rex!

emilia sa...

Så jävla go! :D

Nina sa...

synd att du inte gick ut idag när det är strålande solsken:P
hur var det ute på vallen sen då? var det mycket folk eller?:D jag var ute på krögers istället:)

Nina sa...

haha:D
Gu vad bra! det var många på krögers som skulle dit sen:P vi åkte väl hem vid halv 2 eller något:P Ja jag hade det jättebra;) var på chillhumör;D drack rosa pantern, mums!:D haha