söndag 5 juli 2009

Ain't no party like a Bmåla party cause a Bmåla party never stop ya

Anlände rätt tidigt till Blomstermåla och lyssnade på No Tjafs (helgalet band) tills regnet kom. Efter lite snack med vakter och halva befolkningen stack jag hem med Elvis och vi började ladda upp för kvällen. Förfesten sen blev väl kanske sådär till en början då jag ätit två köttbullar på hela dagen... Men efter en massa vatten var jag igång igen och hade riktigt kul! Säga vad man vill om hålan, men goa människor är det inte ont om. Vid 10 tiden drog vi in till folkan, åt gyrosrulle och dansade som galningar. Såklart var det även massa annat skit, det är ju byhole vi snackar om. Bland annat blev min kompis ex nerslagen av ett gäng killar, fjantigt och sååå Blomstermåla. Det är nått i luften där uppe, jag lovar. Hur som helst följde jag med syskonen Persson hem och kröp ner i Viktors dubbelsäng runt halv fyra och tackade för mig.

dumjävel

No Tjafs (värt ett klick till större bild)
Mattias och Melle
Bästa Felician och litelite jag
haha Thomas och en sliten Emilia
Nu ska vi fira min lillebror som fyller 10. Håll en tumme för att jag kan hålla mig vaken under middagen, är äckligt trött!

Inga kommentarer: