onsdag 22 juli 2009

Ain't no party like a Bmåla party...

Galen kväll igår! Hittade festen långt ute i Blomstermålas ödemark där det fanns ett partytält och ett utedass till befogenhet. Jag försökte ta det lugnt men det är som sagt något i luften där uppe så de flesta flippar ur. Träffade alla gamla goa känningar och även några nya. Hade riktigt kul trots allt och sen fick vi skjuts till Tölla där efterfesten höll på i flera timmar. Tillslut var det jag och 16 killar kvar (jag räknade) och kvällens citat kom.

kille: alltså såg ni hon emilia? alla sa att hon skulle vara den snyggaste tjejen på hela festen, men hon hade ju för fan judenäsa och nääe.
elvis: men dom menade ju henne antagligen (pekar på mig)
kille: ahaa, ja nu fattar jag..

Var för trött för att uppskatta det då, men såhär i efterhand var det ju rätt schysst ;) Vid sex somnade jag in i en soffa, men var snart tvungen att gå upp igen. Höll på att gå vilse på vägen hem, det hade ju varit så jag..

jag och dumjävel, som faktiskt skötte sig rätt bra!

keps är det nya hippibandet

orkar inte lägga in fler bilder, dom finns på fejjan!

Inga kommentarer: