söndag 12 juli 2009

Hultsfred pt.2

Fem dagar med Camp Bajs, allt jag skrev om i förra inlägget, nya personer och sjuka händelser. Nu är det slut och jag saknar det redan! Jag trodde att jag skulle tycka det var asjobbigt med tält och toalett osv, men det gick ju kalas. Banden var så grymt bra också! Grymmast var när jag kom till Dead by Aprils konsert och det var fullt... Blev asförbannad och trängde mig förbi sjukt mycket folk, tillslut kom jag in! Jag var så lycklig och stod och log i en timme.

Lika grymt var det dock inte att halva Kalmar var där och att vårt område endast bestod av kalmariter tillslut.. Inte för att jag tycker illa om folket men vissa ska ha uppmärksamhet mest hela tiden och det blir så stört jobbigt. En i det andra campet kom till och med och grät en kväll för det var för mycket tjafs där.. Herre. Men vi hittade andra att umgås med, roliga och askonstiga. Tex 92:an som såg ut som 20+ eller norrmanen med de lustigaste skämten.

På tal om konstigt så fick jag en helt sjuk idé igårkväll. Jag fick för mig att jag skulle skrämma alla vi mötte. Det visade sig vara det roligaste jag varit med om! Fick kramp i magen av allt skratt. Killar var mest lättskrämda och dom tog tag i mig, skrek, skrattade och en var tvungen att sätta sig ner :D Galet kul

Och nu vill jag bara tillbaka, ååh!

Inga kommentarer: