söndag 26 juli 2009

Beat iiiiit

Det blev galet igår. Vi bjöd på drickan och jag har aldrig sett så mycket alkohol i ett kylskåp... fullt. Folket kom och lekar lektes, men vi fick inte vara med, vi fick diska. Så Sanna somnade i min säng och jag halvsov i datorstolen. Men sen blev det tårtdags och vi vaknade till liv igen. Vi fick äntligen vara med och leka! Några groggar senare tog jag ton och körde Kalmarvisan, mycket uppskattat. Så efter lite snurrande, dansande och skrattande hamnade vi på golvet i mitt rum. Väl i säng kommer min nya granne in och vill fortsätta festen. Men jag skickade hem honom, vem vill umgås med SyntharMicke (helt sjukt att vi är grannar, snacka om att bli chockad!!) efter klockan tre liksom.. Hursomhelst, lyckad kväll i lilla Hagbyn. Thumps up.



Inga kommentarer: