fredag 31 juli 2009

Miss You

Jag tänker väldigt mycket när jag är här. Innan nyår lovade jag ju mig själv att sluta tänka på allt som varit och istället blicka framåt. Men ibland tror jag att man behöver gå tillbaka och sortera. Förstå vad som egentligen är värt att sakna, vad som kan läggas undan och vad man helt enkelt borde slänga i papperskorgen. Därför är det skönt att rensa tankarna här, utan påverkan av någon annan. I början av veckan kom jag på mig själv med att sakna personer jag trodde att jag kommit över och saker jag aldrig kommer få igen. Nu när jag bara har ett par dagar kvar känns det mycket bättre och jag börjar till och med få ordning på lite grejer. Typ. Nästan. Eller nä, men påväg. På söndag kanske. Håll en tumme. Nu ska jag powerwalka och invänta fyllesms från herr R.

men vissa kvällar saknar jag banne mej på redigt

2 kommentarer:

annie sa...

De galna sommarfesterna -08! Varför har vi inte haft några sådana fester i år för? Dock minns jag att vi kom inte ihåg förrens runt denna tiden förra året heller. Kanske dags nu då! :) Saknar galna sommar fester!

OlleBolle sa...

<3