lördag 25 juli 2009

"det hade varit fett gutt att rida fram till vallen med en vit hest"

Rohde överlevde natten! Jag med, men idag är det tungt. Gårkvällen var galet rolig, förfest hos HK med gamla klasskompisar och en vattenpipa. Sen knasig busstur in till stan och vallen som var kalas. Fick även en rejäl bitchslap av Sanna, något försenad men jag förtjänar den fortfarande. Nu väntar jag på henne och snart drar min "låtsaspappa" Thomas 40års fest igång, kan bli spännande om jag känner min familj rätt..

Hanna-Klara med pipan

Förresten, i väntan på lindsdalsbussen dödade jag lite tid genom att vandra runt i stan. På 20 minuter hann jag bli uppraggad av minst 10 pojklag från calmare nyckel cup, dvs. högst 16 år. Kunde inte låta bli att skratta, dom var så söta!

3 kommentarer:

Pontus sa...

Haha XD Jag skapar rubriker;D

emilia sa...

Du kan ju tro du är cool då.














:)

Pontus sa...

tro?....