onsdag 1 juli 2009

Gårdagens

Hiss
- Långviken! Mysigt och trevligt, solen värmde och vattnet svalkade
- Klt:s sms-tjänst som gör att man kan kolla när bussen går direkt i mobilen
- Kortspel i saltäng med lite tjejer, två hundar och ostbågar
- Jag skvätte vatten på Pontus, meheh

Diss
- Mina solexem(?) Ser ut som fan och mamma gav mig solförbud idag, like I care ;)
- Dåligt användande av sms-tjänsten innebar att jag fick sitta och vänta i en halvtimme vid Stensbergsparken, vad händer där liksom?
- Jag blev först vice presse, sen hobbyneger och till sist neger. Nådde därmed aldrig upp till den åtrovärda titeln President
(men jag vann på 7:an!!! en gång)
- Pontus gav tillbaka...

2 kommentarer:

Nina sa...

jag älskar 7an :O varför hatar alla det och vill aldrig spela med mig :(

emilia sa...

jag vill spela det med dig :D