måndag 14 september 2009

Askul "test" för en arbetslös som mig..

stänger du av mobilen när du sover?
neej och det får jag inte sällan ångra, suck..
vem såg dig senast naken?
min syster, heheh
hur såg du ut på högstadiet?
astöntig typ
hur kommer du se ut om tjugo år?
som min mamma (hemska tanke)
hur var du på dagis?
översmart uppenbarligen, slapp ju ett år (h)
hur är du att ha som arbetskamrat?
rolig? :D och säkert störig, haha
biter du på naglarna?
näääej
har du något handikapp?
spelar inte golf.. ha ha
är du rädd för att få hängbröst?
haha det är min största fasa lätt !
var du full senast du hade sex?
vad vill du?
hur homo är du på en skala 1 - 10 ?
10! älskar att krama på mina tjejer, heheh*peddoskratt* komsi
vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
det mesta går ner i den här magen (y)
har du kysst en polis?
elvis ska bli polis..? hahaha, nej tyvärr. ska jobba på det
har du någonting att dölja?
svårt för att hålla käften stängd så typ inte..
kan du baka bröd?
räknas scones ellee?
vet du hur man frostar av en frys?
ska man kunna det?
vem pussade du senast?
slaven

vem kramade du senast? ­

mami :)

vad drack du senast?
vatten, när jag sköljde ner knarkartabletterna, uäh

vem var din senaste KK?
mikael persbrandt hette han, var tydligen med i nån film..? hyfsat snygg.. go kille!

Inga kommentarer: