måndag 7 september 2009

Daddy

Nu sitter jag alltså hemma hos pappa efter en mardrömstur, haha. Mamma och Thomas var ute och slirade i lördags (ringde och väckte mig vid halv fem och bad mig ta bilden och hämta dom.. aja, det är en annan historia) och lånade då pappas cykel. Så nu när jag skulle ta den funkade inte växlarna så jag fick ligga och trampa på typ tvåan och kom knappt framåt. Grymt jobbigt och måste sett helt sjukt ut. Tur att det inte är så tätbefolkat här.. ;)



Försöker komma på något att göra och tror minsann att jag ska ge mig ut på en promenad. Var längesen jag gick här ute, kanske kan ta mig en tur ner till Kolboda och kika. Bobo får stanna hemma, han är en trött gammal man :/ Sen blir det Ben & Jerrys, för ett par sånna hittade jag i frysen med, wooho!

Inga kommentarer: