tisdag 1 september 2009

Från Fillan till Fibrer

Väcktes imorse av att mobilen ringer. Det var ett 0499 nummer så jag svarade inte av ren reflex (det är oftast Elvis..) När jag ser att klockan är åtta blir jag dock lite misstänksam. Så nästa gång det ringer svarar jag och då är det Felicia som tror att jag är hennes jobbarkompis. Så himla söt, både hon och jag var helt lost och fattade ingenting, haha.


Sen klev jag upp och började plugga till jobbet imorgon. Skulle nu kunna hålla ett helt föredrag runt prebiotiska fibrer (whatever that is), juicys, milkys, grittys osv. Ändå är jag är pissnervös, och så får jag inte tag på min kontaktperson som jag verkligen måste prata med. Panik.

4 kommentarer:

hagbyposarn sa...

haha du ska sälja lite läsk, hur svårt kan det va? :D

emilia sa...

jag ska inte sälja läsk.......

punktpunktpunkt sa...

demonstrera då -.-

emilia sa...

tack honey ;)