torsdag 17 september 2009

Onsdagsfylla, recheck

Home! Tog bilen idag, fick äntligen svara med "nej tack, jag kör" när någon ville bjuda. Jag var trots det förmodligen en av de enda som faktiskt hade rätt roligt på vallen, haha. Det var grymt lite folk, aldrig sett så några på vallen nångång.. Men de som var där var goa så skitsamma?


Kvällens bjudning: Champange, på Bistro. Av den nya "chefen" eller hur det nu var.. (vem pallar lyssna när det bjuds på champange? jag tog bara jättelite, lovar. fick alkoholfri drink instead, nice, största jag sett faktiskt) Han ska tydligen göra om en himla massa där nu, kan behövas så som folk rusade därifrån såfort matchen tog slut.

Kvällens otippade sms: "om det är någon jag verkligen inte velat dissa så är det dig" Wow. Kul att du säger det, nu.

Kvällens outfit: Majas "pojkvän" frisören, för söt i sina röda strumpor! Och mössan. Och ja, allt annat!

Kvällens ragg: "Men du, hör av dig om du inte kommer iväg.." från en kille som skulle få mr Thörnblad att hoppa i luften ;) Jag hoppar dessvärre inte lika högt.. heh

Kvällens missförstånd: En killkompis hade fått nys om Jacob och då frågat ut min gamla klasskompis Jakob Wiggy om oss på KMs toalett. Han skämdes asmycket, moahah.

3 kommentarer:

Blondinen i Gbg sa...

Detta inlägg kräver ett förklarande sms till Olivia bumms ;)

emilia sa...

haha kommer dirr ;)

Annie sa...

Sv; Tack så mycket Emilia! :)