tisdag 8 september 2009

Mahjs

Sjukt rolig kväll igår, kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist. Tror inte jag kan förklara vad som var så kul, men allt blev bara så, knasigt. Vi skulle ut och gå, så vi tänkte bege oss till södra utmarken och kolla lite kvalitetsfotboll (hehe). Men som vanligt är vi inte så bra på att komma iväg, så halvvägs dit kommer vi på att vi nog inte hinner. Helt rätt, när vi var framme möttes vi av bilarna som är påväg hem. Inget att göra åt saken utan vi vänder och beger oss in till stan, mot Majas "vän", min gamla frisör. Så blir vi plötsligt vääldigt sugna på nått gott, så vi springer ända till Södercentrum. Galet trötta köper vi våra cheeseballs, byter till bil och far till Jonas. Så jävla skön kille, helt överenergisk och vet ju hur man snackar.. Vi är hemma runt ett efter att ha hämtat up Majas mobil som hon tappat mitt på vägen utanför friskis! Tur att den överlevde. Sov här inatt, för nu har dom blivit med luftmadrass som jag kan ligga på, wie. Nu ska vi snart till Stagg och äta, ganska läskigt.


Bild från Majas studentskiva, också en grym kväll!

Inga kommentarer: