torsdag 17 september 2009

Boys boys boys

Någon sa förut att det måste varit skönt att gå ut nykter igår, för man gör ju inte bort sig då. Det gäller inte i mitt fall. Satte mig till exempel på en stol som var sönder och hamnade i backen. Great. Plus att jag får någon form av minnesluckor trots att jag inte dricker. Som att min hjärna ställer in sig i partymode? Kommer iallafall ihåg att jag pratade med min kära Foppa för första gången sen studenten. (kom dock inte ihåg alls var han hade fått jobb.. donken vareju) Kul att träffa honom för det var verkligen längesen. Vi var ju ballast på balen en gång i tiden ;)

Mycket trevlig eftermiddag med Boking också, vi körde runt i stan utan mål och hamnade på IKEA. Sen skjutsade jag honom till träningen (åh Hossmo) påväg hem. Efter denna dagen vet jag mer om killar än jag gjort innan. Och förstår dom mycket mindre..

2 kommentarer:

Pontus sa...

Du glömde dra historian som jag fick höra om tankningen:D:D:D!!! XD

emilia sa...

Hahaha släpp det! :D