lördag 5 september 2009

Day n' Nite

Stört trött! Borde städa mitt rum för ikväll kommer Olivia på besök i gödselbyn. Föör underbart :)

Gårkvällen var go, speciellt händelsen med "den store mannen". Han var asläskig, sjukt stor och grymt påträngande. Jakob Wiggy räddade mig och var nära att gå under i hjältedådet, haha. Riktigt roligt var det hur som helst. Sen tog jag mig ett deeptalk med dumjävel igen. Han är fortfarande kär i sin högstadiekärlek som han sumpade genom att ha sex med hennes bästa kompis, nu är problemet också att hon är på smällen med sin nya pojkvän. Synd där! Så han har lite krisläge kan man säga. Annars hände väl inget direkt nämnvärt. Kvällen slutade ju som sagt lite konstigt, för jag orkade inte springa till bussen och Majas lägenhet har inte skaffat någon bra sänglösning för lilla mig än.. Gillas icke.

Det löste ju sig som tur var och idag har jag och Maja spenderat dagen sittandes på donken, koppartorget och utanför maxims. Så mycket orkade vi ja. Nu vill jag ha myskväll!

Juste, vi åt kräftor med, redigt mumsigt!

Inga kommentarer: