söndag 6 september 2009

Söndag

Jag har verkligen inte gjort någonting idag. Så himla trist. Sökt en massa jobb i alla fall, så nu är det bara att hålla tummarna! Sen har jag tänkt, alldeles för mycket som vanligt.. Måste bege mig ut på min runda igen, kryper på väggarna här hemma. Saknar Mia, vi har inte gått tillsammans på evigheter. Saknar Sanna, vill bara att du ska komma hem igen. Saknar min pappa som aldrig verkar komma hem..? Saknar skolan, i alla fall rutinerna och alla människor. Saknar Jacob och en massa andra saker, ändå sitter jag här utan något av det där. Kul med en höstdepression eller, nej nu ska jag ut och rensa huvudet så kommer det säkert kännas mycket bättre :)

2 kommentarer:

Sanna sa...

fan jag grater.. Saknar dig med. Jag vet att man inte ska titta tillbaka pa det man hade, men vada, vi hade det bast! (L)

emilia sa...

åååh, jag älskar dig!! <3